tiistai 6. joulukuuta 2011

Joulu on taas... Ja sitä rataa...

Eli joo, täl neidil on ollu taas huippupitkä tauko postailemisest mut nyt siihe tulee piste. Eli kuten jo kaikki ootte varmaa huomannu kirjottelen just äskön nuo seuramestaruus ja hamsterinäyttelypostaukset, vaikka lupailin niitä jo ajat sitten :P Mut joo nyt on taas aika laittaa blogi ajan tasalle.

Eli tän itsenäisyyspäivää edeltävän viikonlopun ja maantain oon ollu kouvolassa ja kivaa on ollu! Ihan oikeesti hei! (: Tehtii täs yks päivä Tiian kans muffinei ja niist tuli oikeesti hienoi!



Sitten eilen kävin kiviharjun tilalla ratsastamassa. Olin vaihteeks taas estetunnill ja menin, kelläpäs muullakaan kuin, Jerryllä. Poni oli oikeesti upein! Siis oon niin ilonen siihe ku meil on taas vihdoin alkanut Jerryn kans yhteistyö sujua.

Meil oli vähän vaikeeta sillo joskus keväällä, mtu ne jutut on unohettu ja näköjää ponikin on ku tuntuu et se toimii niin hyvin. En vieläkään oo tyytyväinen omaan ratsastukseeni, mut koko ajan mennään parempaan päin. Poniin oon kuitenkin niin ylpeä että!

Tähä voisin laittaa videon eilisestä estetunnista!



Joululoma miul alkaa sitte vissii 22.12? Ja joululoman kokonaisuudessaan vietämpi Kouvolassa. Et ilmotelkaa kaikki ihanat ihmiset jos haluutte nähä minuu sillo ;)

Oon täs viikon sisäl tehny pariki videoo minust ja jerryst ja kai mie voisin ne tähä laittaa...

1. Video: Kleiner ♥ En voi sua ~unohtaa ~
Se on tommone 15 minuutis rytmitetty ja tehty video eli suomeks vähän kusinen. En tykkää hirveesti mut OSA sanoista sopi niin kivasti et halusin siihe musaa just tehä videon. Nauttikaa joi voitte :D


2. Video (kopioitu suoraan videon kuvauksesta): Jerry & Tiia ♥ One year together
Eli siis tämmönen video mun ja Jerryn vuodesta. Ite oon tosi tyytyväinen tähä videoo. Musiikki valinta ei ollut ihan mikään paras ja tekstien rytmitkin vähä kusasivat, mut so what. Tykkään oikeesti täst videost (:

Eli siis tää video on tarkotuksel tosi yksinkertanen ja kaikki samanlaiset klipit tulee perääjälkee koska halusin kaikki kuvat täydellisee aika järjestyksee. Kolmea ekaa ja vikaa kuvaa lukuunottamatta, jokanen kuva ja klippi on mun silmää katsottuna aikajärjestyksessä.

Siks halusin laittaa nää aika järjestyksee, koska halusin et kehitys näkyisi mahdollisimman hyvin. En nyt tiiä näkyykö meidän kehitys paljoakaan.. Jerryllä siis alotin ratsastamaan ihan tän vuoden alusta ja tuokokuun puolee välii asti ratsastinki jerryllä 2-3 krt (parina viikkona useamminkin) viikossa. Käytiin mm. 3 kertaa tolmusen valmennuksessa ym.

Kisoja tuli Jerryn kanssa mentyä tänä vuonna 6 kuudet kisat. 3 estekisat ja 3 koulukisat. Kaikki kisat meni ihan mukavasti vaikka vaik kaksi sijoitusta kerättiin, mut ei se haittaa. Oon tosi ylpee itestääni ja ponista!

Kiitos maailman parhaasta vuodesta Jerry! ♥ Toivon todella että tämä ei nyt jäänyt tähän...



Pahoittelen vielä kun oon pitäny hirveetä taukoo postauksesta :/ En haluis laittaa koko blogia viel jäihin, joten koita kirjotella aina sillon tällön ((:


1 kommentti:

  1. kiva blogi sulla, hienoja muffineja :):)

    tsekkaas munki blogi, www.blognamedsweet.blogspot.com

    VastaaPoista