tiistai 6. joulukuuta 2011

19.11-20.11.11.2011 Kiviharjun tilan seuramestaruudet

Tää tulee tosi paljon myöhässä, mitä lupasin joten pahoitteluni siitä!! Olen oikeasti pahoillani!

Eli olin siis tuona viikonloppuna kiviharjun tilalla seuramestaruus koulu- sekä estekisoissa ja kelläs muullakaan, kuin Jerryllä ;) Kuvia minulla ei kisoista valitettavasti ole, mutta laitan loppuun videon minun ja Jerryn radoista (:

Lauantai
Lauantaina kisattiin siis koulussa. Ratoina oli tutustumisluokan kouluohjelma ja HelppoC. Myöskin Katriina meni Jerryllä, mutta hän meni vain tutustumisluokan kouluohjelman.

Verkattiin aluks ekntäl sillee et mie verkkasin eka. jerry meni tosi hienosti, kuunteli kaikki pidätteet ja avut, eikä raippaa tarvinnu käyttää juur ollenkaan. Katriinal näytti kans verkas toimivan ihan hyvin (:

Sit oli Katriinan vuoro lähtee radalle. jerry alko heti sikailee jotaa ku jäi haistelee paska kasaa... Katriinan ja jerryn rata meni ihan hyvin vaik tulihan nille iha pikkusii virheit, mut kaikilleha niitä tulee! Sit luokan viimoseen mie ratsastin viel sen radan. jerry kuunteli aika hyvin kaikki avut eikä suurempii virheitä oikeastaan tullut.

Sit jännitettii tuloksii. olin ihan varma ettei sijottuttais, mut oltii ihme ja kumma Jerryn kans 3.! (: Ja yhteensä osallistujia oli 7 eli ei mikää ihmeellinen suoritus mut oon silti super ylpeä ponista!

HelponC'n ataki meni ihan jees. Tokavikoja oltii, mut saatii hyväksytysti läpi ja se oli pää asia! Poni oli silti upein. Ei ollu koulukisat ikinä menny noin hyvin!

Sunnuntai
Sunnuntaina sain onnekseni olla ainut joka ratsasti Jerryllä. Se oli munust siks hyvä, koska ei Jerry ois nykysellää kunnolla jaksanu mennä kolmee rataa ihan täysillä...

Verkassa Jerry tuntu jo tosi hyvält ratsastaa ja energiaakin löytyi! Ei laikaan huono asia. Lähsdettiin jerryn kanssa toisina 50cm luokassa. Koko rata meni super hyvin, poni oli energinen ja silti hyvin kuulolla. Päästiin rata puhtaasti läpi, mutta oltiin silti vasta viidensiä :P Taso oli aika kova! Kolmanneksi tulleelle hävittiin vain joku 1sek.

Sitten oli vielä hypättävänä 70cm rata. Pidin Jerryn liikkellä koko ajan niiden kahden radan välillä ettei vain ehtisi jo nukahtaa eikä sitten liikkuisi ollenkaan. Noh 70cm verkassa poni tuntui todella hyvältä, hyppäsi, liikkui ja sitä rataa.

Sitten lähdettiin radalle. poni tuntui tosi hyvältä. 4 ekaa estettä mentiin täysin puhtaasti. 5 este putosi, mutta se ei haitannut. 6. esteelle tuötiinkin sitten ristilaukassa ja huonolla tiellä, joten kieltohan sieltä tuli. Ja minä siinä samassa päätin sitten tippua alas :D Noh, semmosta sattuu.

Menin sitten siinä takasin selkään ja ratsastin radan loppuun. Koko loppurata päästiinkin sitten täysin puhtaasti. Olen kyllä sanattoman ylpeä poniin!




Semmonen kisaviikonloppu mulla ja Jerryllä. Toivon todella ettei meidän kisat jääneet nyt tähän, mutta aika näyttää (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti