tiistai 25. lokakuuta 2011

Kulta et jätä mua näin... :'(( ♥

Eli mulla on teille ikävii uutissii ); Stellal (hamsteril) on luultvast kasvain. Huomasin eilen illal Stellaa pidellessäni et sillä on mahassa iso patti, joka ei kyll ole täysin normaalia. Oma vahva epäilys on että se olis kasvain. Hyvä vai huonolaatunen, kuka tietäää... ?

Ja kun kerran asun yksin, ei mul oo mitää mahiksii veidä toista yksin minnekkää eläinlääkärii ku ne sattuu oleen toisel puolel kaupunkia. Juuri tätä mun  tuuria.. No viedään stella äitin kanssa Tikalle yli huomenna (27.10). Toivottavast neiti jasaa sinne asti.

Stella on ky ollu ihan huippu pirtee, ihan ettei niiku mitää.. Ei oo käytös oikeestaa muuttunu suuntaa tai toisee. Turkkiki niin upeessa kunnossa ja kuntoki n on pysyny kohillaan...

Pidelkää meille peukkui torstain klo 15. ;)



Empäs tiiä onks miul mittää muuta kerrottavaa. Kouvolaa on tosi kova ikävä. Tai siis kavereita siell ja sitte Jerry poni on suurin ikävä, tottakai. ): Loppuun viel 3 videoo, joista yksi minun tekemäni, yksi sirun ja yksi irinan, nauttikaa (:

Maailman ihanin video <33 © Irina (euroirina)



Sirun tekemä, myös aivan super ihana  video <3 © Siru (siruuz)


Sitte tämmöne video, mun tekemä, Irinan  videokisaan. Täst tuli aika kaamee :D Ja kuten kaikki on varmaa huomannu tas koko  video jerryst :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti